دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 20 بهمن 1391
نویسنده : داني

حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

تصاویر محیط بازی :

Need for Speed Most Wanted S2 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 Need for Speed Most Wanted S1 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

Need for Speed Most Wanted S4 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 Need for Speed Most Wanted S3 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

Need for Speed Most Wanted S6 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 Need for Speed Most Wanted S5 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

caution دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلود بازيدانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360
برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد
آخرین مطالب